Меню

Головна Творчі колективи Заходи Афіші Сценарії Контакти

пятница, 21 августа 2020 г.

Поетична естафета «Україна в поетичних рядках земляків» ( день п'ятий)

 

Сьогодні п'ятий день поетичної естафети «Україна в поетичних рядках земляків», присвяченої 29-ій річниці Дня незалежності України.

Жанна Олексіївна Жур( 1936 р.н.) – вчителька української мови та літератури, поетеса, член Національної спілки журналістів України, член любительського об’єднання «Читацьке коло», що функціонує при районній бібліотеці для дорослих, член літературно-мистецького клубу «Золота троянда». Видала не тільки поетичні збірки, а й методичні посібники для школярів. Багато своїх віршів присвятила рідному місту, краю.

Україна-мати

І найкраща, й найрідніша

Україна-мати.

Що милішим є на світі,

Ніж її плекати?

Розквітає, молодіє

Вільная держава.

Буде йти по всьому світу

Шана її й слава.

Ніде немає в усіх землях

Гір таких й садочків,

І лісів , і чорноземів,

І синів, і дочок.

Кожен мешканець Вкраїни

Має пам’ятати:

Йому рідною завжди є

Україна-мати.

Олександр Локтіонов– пенсіонер, житель с.Великий Митник, поет, майстер по чеканці, різьбленні по дереву. Росіянин за національністю, проте палко закоханий в Україну – свою другу Батьківщину. Тут створив сім’ю, тут народжуються поезії, як на російській так і на українській мові, тут працював і живе до нині. Автор всім серцем вболіває за Україну, її багатостраждальну долю.

Країно моя

Плаче криваво душа

За тебе, страждальна країно,

А мозок складає вірша

Про тебе, моя Україно.

Ти в серце моє увійшла,

Натхнення мені дарувала,

Добро в моїх діях знайшла,

Чар-зіллям мене напувала.

Кохаю, до болю, пісні

І мову твою калинову.

Садками цвітеш навесні,

Свою приміряєш обнову.

Увесь, з потрухами, я твій.

І серцем гарячим з тобою.

Присвячую вірш тобі свій,

За тебе готовий до бою.

Я вірю у долю твою,

Вона і свята, і висока.

Сини захищають в бою,

Твою незалежність і спокій.

04.2015р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий