Меню

Головна Творчі колективи Заходи Афіші Сценарії Контакти

четверг, 20 августа 2020 г.

Поетична естафета «Україна в поетичних рядках земляків» ( день четвертий)

 


Сьогодні четвертий день поетичної естафети «Україна в поетичних рядках земляків», присвяченої 29-ій річниці Дня незалежності України.

Оксана Ковтуненко-Гавура– методист по культурно-дозвіллєвій роботі Хмільницького районного Будинку культури, самодіяльна поетеса, дипломант ( ІІІ місце) обласного конкурсу читців «Кобзар і Україна ( 2019 р.), член любительського об’єднання «Читацьке коло», член літературно-мистецького клубу «Золота троянда», автор збірки «Душі моєї сповідь» та співавтор ще кількох поетичних збірок. Краса природи рідного краю, його культурна, пісенна спадщина полонять душу і надихають на творчість.

Що є для мене Україна

Що є для мене Україна?

Моя земля, моя родина

І материнська колискова,

Й багата українська мова.

Що є для мене Україна?

Безкрає поле скатертинне,

Ліси зелені стоголосі

І голубого неба просинь.

Що є для мене Україна?

Моє майбутнє й мого сина.

Натхнення і любов єдина –

Ось що для мене Україна!

Люблю тебе, мій рідний краю!

Люблю тебе, мій рідний краю,

Моя країно дорога!

Ти вічно житимеш, я знаю!

Хоч доля в тебе непроста.

Люблю безмежнії простори,

Ліси зелені, синь морів

І спів трембіт в Карпатських горах,

І хлібний аромат ланів!

Люблю тебе, прекрасна земле -

Колиско пращурів моїх!

Вклоняюся тобі доземно

За доньок славних і синів!

Люблю тебе, країно мила!

Віддам тобі життя своє.

Люблю за міць твою і силу,

За те, що ти у мене Є!

Українська мова

Ой, як чудово, веселково

Звучить для мене рідна мова!

Вона співуча, солов’їна,

В ній – серце неньки-України,

В ній - дух козацтва непоборний,

Народу сила чудотворна.

Вона – немов калини цвіт,

І їй вже так багато літ.

Вникайте у глибоку сутність,

Первинну мовну самобутність

І не цурайтеся ніколи

Багатої своєї мови!

Вірш «Люблю тебе, мій рідний краю!» читає автор Оксана Ковтуненко- Гавура

Оператор - керівник народної аматолрської кіностудії "Гіпаніс" - Максим Загородній

Комментариев нет:

Отправить комментарий